Diskuse

Chuligán

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dík , asi vás zatáhnu na Parkán

0 0
možnosti

Zatahovat nemusíte, třeba se tam potkáme:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Díky bohu , že mám na proti domu jenom malé fotbalové hřiště. Tam si nanejvýš chlapi dají pře hubu a je klid.;-D

1 0
možnosti

Ten váš chuligán je troškař. Já slibuju, že osobně vytrhám deset sedaček při finále Ligy mistrů v Praze na Slávii, kdy se utkají Slavia se Spartou. Opravdu! Slibuji!

0 0
možnosti

A já Vám to věřím!;-D

0 0
možnosti

J65a57n 21P37a97l27l16a17s

17. 5. 2018 20:27

Danieli, krásný styl a smysl pro humor. Tiše závidím a hlasitě tleskám!

0 0
možnosti

Jéé, Danieli, to jste tedy trefil hřebík na hlavičku!:-D Že jste včera koukal na Atlético, a slyšel jak nadávám, že kvůli těm dýmovnicovým magorům je blbě vidět:-D:-D

Takže dobře trefené!

(a jdeme za chvíli fandit našim hokejistům proti usa:-))

1 0
možnosti

Akorát zavírám krám a jedu na hokej!! Já včera fotbal neviděl... Měli jsme pivní poradu s kolegy a televize byla za rohem :-/

Díky!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik