Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Úžasný a dojemný příběh. Díky:-)R^

0 0
možnosti
KT

tak jsem si říkala, že vám hráblo. cože? fakt?

0 0
možnosti
AR

A77l26e20š 20R15y86s

7. 6. 2018 13:33

Danieli, díky za příjemné chvilky při čtení Vašich blogů v této podivné korektní době....jen tak dál... R^

0 0
možnosti

Danieli, jako vždy. Bezva čtení!:-)))

4 0
možnosti
DT

Já když ten příběh četl, tak jsem hned věděl, že ho sem napíšu, ale musel jsem ještě hledat na internetu, protože jsem tomu zpočátku taky úplně moc nevěřil. Je to bezva příběh:-)

3 0
možnosti
VV

Diky, vy nikdy nezklamete.

1 0
možnosti
JS

Pokud je to fikce, je víc než dobrá, pokud ne, jsi víc než dobrý Ty, chlape!

Pozdrav do Pilsénu! :)

1 0
možnosti
PZ

Je to skutečný příběh. Desátník Wojtek má dokonce i svůj pomník v Krakowě.

3 0
možnosti
DV

D61a58v70i84d 45V89l72k

29. 5. 2018 19:43

to je hezký příběh.

4 0
možnosti
DT

Je, taky jsem ho hned musel dát sem:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik