Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úžasný a dojemný příběh. Díky:-)R^

0 0
možnosti

tak jsem si říkala, že vám hráblo. cože? fakt?

0 0
možnosti

A90l59e73š 56R71y58s

7. 6. 2018 13:33

Danieli, díky za příjemné chvilky při čtení Vašich blogů v této podivné korektní době....jen tak dál... R^

0 0
možnosti

Danieli, jako vždy. Bezva čtení!:-)))

4 0
možnosti

Já když ten příběh četl, tak jsem hned věděl, že ho sem napíšu, ale musel jsem ještě hledat na internetu, protože jsem tomu zpočátku taky úplně moc nevěřil. Je to bezva příběh:-)

3 0
možnosti

Diky, vy nikdy nezklamete.

1 0
možnosti

Pokud je to fikce, je víc než dobrá, pokud ne, jsi víc než dobrý Ty, chlape!

Pozdrav do Pilsénu! :)

1 0
možnosti

Je to skutečný příběh. Desátník Wojtek má dokonce i svůj pomník v Krakowě.

3 0
možnosti

D91a72v95i75d 64V28l25k

29. 5. 2018 19:43

to je hezký příběh.

4 0
možnosti

Je, taky jsem ho hned musel dát sem:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik