Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky. Historku s Al Caponem jsem neznal:-)

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

0 0
možnosti

No nevím, jestli o ten přívlastek "nejslavnější" už nepřišel.

1 0
možnosti

Zajímavé, o tomhle jsem nevěděla. Druhým takovým českým vykukem byl Harry Jelínek z Vlašimi:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Harry_Jel%C3%ADnek

https://bydleni.idnes.cz/prodej-karlstejna-031-/dum_osobnosti.aspx?c=A151012_130000_dum_osobnosti_web

Paradoxem je, že v jeho rodném domě dneska sídlí vlašimská Policie ČR.

1 0
možnosti

Tak to je taky dobrý!R^

Jak říkám, u nás je z čeho vybírat, takže anketa o nejslavnějšího podvodníka by byla napínavá až do konce!

A jinak děkuju všem za příspěvky v diskuzi!

0 0
možnosti

K16a55r43e13l 51B41o96k

7. 6. 2018 23:00

Dobré. Karma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik