Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J32a23n26a 49M36a25j63o37v70á

11. 7. 2018 13:14

Báječný článek, Dane, díky, udělal jste mi hezčí den. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc fajn čtení, díky Dane;-)R^

1 0
možnosti

... vždyť je to jen nějaký debil .. ;-D

směju se hlasem silným moc a moc R^

4 0
možnosti
Foto

Doba se trochu změnila, děvčata převzala roli chlapců, jsou to ony, které se v nich snaží probudit touhu po opačném pohlaví, na internetu to jde, třeba i za cenu poodhalení některých partií, jak taky jinak vzbudit zájem, když kolem je tolik jiných lákadel, které chlapce přitahují.

Myslím, že toto není správná cesta, muž je dobyvatel, nechejme mu tedy jeho funkci, ať se přrozenou cestou, tak jako dříve, uchází o děvče, které mu padne do oka. Je hřích, vynechat ty krásné toulky přírodou, ty nesmělé pokusy o první políbení a postupné pokračování k vytouženému spojení.

Je třeba trochu trpělivosti u děvčat, tím že se nabídnou hned první večer, jen aby hocha udržely, se připraví o vše krásné, co by mělo předcházet a také o pozdější vzpomínání na krásnou první lásku.V

Vám děkuji za pěkný příběh, který i ve mně oživil příjemné vzpomínky.:-)

2 0
možnosti

Jako vzdy jste to hezky napsal.

Ty dorostenecke problemy moc hezky napsal jisty Günter Grass ve sve knizce Kocka a mys.

Vrele doporucuji a nejen panum.

2 0
možnosti
Foto

Ovšem, Waffen SS mu to trochu pokazily.

0 0
možnosti

Ano, titulek slibuje hodně, a oprávněně.

Skvělé, Danieli!:-)))

(a dnes ani gramaticky neprudím:-D)

1 0
možnosti

Díky:-)

Jako že prudit nechcete nebo je to bez chyb?;-D

1 0
možnosti

..... jóóó,- holení byla zábava,- Barbus, štětka a břitva,- tu sem ovládal mistrovsky!,- sem si vercajk zbalil aj na vojnu,- ..... do tejdna sem měl ve výcvikáču nejvíc kamošů mezi cikánama a vyhodňárama;-D!R^

2 0
možnosti

Mám kamaráda vojáka a tam je prý každé ráno postaví do řady a pravítkem jim přejedou tvář, jestli jsou do čista oholení. Tam bych nemohl... Já se holím tehdy, když už mi vousy lezou do pusy.

2 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik