Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D36a47v41i18d 59V66l95k

6. 9. 2018 14:38

Parádička kolegáčkuR^

0 0
možnosti
PB

....... si nedokážu představit, že by sa na scéně, k tomu všemu, vobjevil inspektor Clouseau z Růžovýho pantera,- tech blbců by tam už bylo přehršel;-D!

1 0
možnosti
DT

Ovšem to by bylo teprve ono!;-D

0 0
možnosti
JS

Jo, na Plzeň si potrpím v mnoha ohlodech!

A Ty, milý Danieli Tompoirote, jsi krom Pilsneru jedním z těch důvodů ;)

0 0
možnosti
DT

Ten by se nestačil divit:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D veselé historky loupežnickéR^

1 0
možnosti
MV

jak svěží, milý Danieli Tomáši!

diky za to

3 0
možnosti

Danieli, bezva počtení:-)

No je to pravda...lidská blbost je nevyčerpatelná, tedy věčná:-D

Díky za blog!

6 0
možnosti
VF

To jsou hloupí zloději. Kdyby se dali na politiku, byli by nepostižitelní.:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik