Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D Ode dneška se sprchuju jen v pláštěnce.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^otevřel jste mi oči-díkR^;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dane, mě zajímalo, co jste dělal toho půl roku bez blogu! No a hle, odpověď je nasnadě, hledal jste ztracený čas! Jelikož jste ho evidentně našel, doporučuji nečumět z okna, nýbrž mlátit do klávesnice články. To abych v ušetřeném čase mohla číst a nemusela čumět z okna R^;-)

1 0
možnosti

..... skelnou vatu sem zavrhl, bordel z teho byl v celým kvartýru!,- stačijou dva hrášky pod polštářem,- do rána nezaklapnu víka,- ...... šílený svinstvo ta zelenina !

1 0
možnosti

No, Danieli, co ta pauza?!:-))) Uff, ta byla dlouhá...

Ale zato jste to pěkně vyhmátl. Jo, čas na čumění je pro někoho drahá komodita:-))

Pořád platí...spěchej pomalu, že?:-))

0 0
možnosti

Já svým posluchačům doporučuji spěchat hodně rychle;-D

2 0
možnosti

R^;-D S tím lihem ale nevím. Kdysi jsem zakoupil v lékárně půllitrovku lihu na čištění hlav(magnetofonu) a pak ěel za kamarády do sklepní dílny v centru, kde právě popíjeli před Vánoci. Když došlo pití, houkli na mě, zda jsem taky něco nepřinesl. řekl jsem, že mám jen ten líh na čištění hlav a oni na to sborově: "tak si je vyčistíme!!" Výsledkem byla zcela zdemolovaná podzemní údržbářská dílna a prchání davu v panice a hrůze po našem vynoření na Václavák:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS