Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... typická reakce vyrovnaného cholerika,- že sa s takým bláznem vůůůbec bavíte?!

2 0
možnosti
IL

Kkaždý může mít svůj názor a o ten se podělit a prodiskutovat ho, atˇ se jedná o politiku nebo o Frantovo manželku. Měl vám vysvětlit proč si myslí, že nemáte pravdu a ne vás zmlátit...Také jeho počínání nechápuR^R^R^R^

3 0
možnosti

Danieli, Vy prostě nemůžete mít takové pauzy v psaní!

Když si představím, jak mě Vaše blogy nabíjejí optimismem, že máme velmi bystré a přemýšlivé spoluobčany...:-D

6 0
možnosti
PK

To jste zvolil velmi třaskavý téma;-D

4 0
možnosti
MZ

Panu autorovi místo pár facek pořádnou karmu. Nebo kotel.

3 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik