Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasné R^

Jsem každopádně pro stromy.

6 0
možnosti
Foto

To je velmi dobrý nápad. Naprosto souhlasím. Magistráty často nechávají vykácet (leckdy naprosto zbytečně) hodně stromů ve jménu výstavby, úprav veřejných ploch atp. Tímto by to mohli alespoň malinko napravit...

9 0
možnosti

Danieli, souhlasím. Ale to by musela být jiná "atmosféra" ve společnosti...asi.

7 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik