Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

S těmi hokejisty máte pravdu. Většinou vždycky řeknou po pravdě, proč prohráli. Ale já si pak říkám: Když o svých chybách tak dobře víte, proč jste se jich nevyvarovali ? :-)

1 0
možnosti

Tak jsem Vám napsala gratulaci, Davide, a ona zapadla. Nebo...? No, nic.

Jste totiž první, jehož diskuzi navštívil E.T.:-D Bravo!:-))

1 0
možnosti
DT

No ono to občas blbne.. Já už Vám dole odpovídal na tu Spartu, ale nějak se to nechce zobrazit... Ale stává se to občas...

1 0
možnosti

Danieli, kdyby to nebylo tak třeskutë pravdivé, bylo by to velmi veselé. Vnímám to úplně stejně. Jak hráče, tak reportéry, tedy ne všechny.

(a to jsme z nejhoršího venku, že už "to tam prostě nespadlo")

A i ty hokejisty jste trefil. S nimi mám taky rozhovory ráda. Je to na férovku.

Dobrý článek!

2 0
možnosti
DT

Díky paní Šípková:-)

1 0
možnosti

JJ, co je to za kecy? Buď provokujete a nebo nevíte o sportu vůbec nic. Náhoda tam hraje velkou roli a tu roli náhody dokáže slušně eliminovat až dlouhodobější soutěž. Ve vyřazovací fázi dokáže náhoda slušně rozhodnout.

Co se povídání týče, co vím, na celém světě je to stejné. Mají se je ptát na kvantovou fyziku? Nikdo neví, na co se ptát, ale diváci to chtějí, i když se ptají na ptákoviny a to samé jim je odpovídáno.

1 2
možnosti
JP

Konečně normální příspěvek !! R^R^

0 1
možnosti
MP

Mně se líbí prohlášení: "Hráli jsme tak jak jsme hráli a proto je také výsledek takový, jaký je."

4 1
možnosti
JP

Můžeš hrát jak pánBůh, nastřelíš pět tyčí, dvě břevna, ale gól nedáš. Co tomu chybělo ? ;-)

0 0
možnosti
DT

Štěstí? Ne.. Jestli mám sedm gólovek a netrefím se mezi tyče, tak zapracuji na zakončování.. Koukněte někdy třeba na Bundesligu, tam si útočník vystačí s jednou šancí;-)

1 0
možnosti
JK

J21i72ř83í 13K19v17ě94š

25. 11. 2016 18:43

Ale jo, vtipně napsáno, ale netýká se to jenom fotbalistů. Třeba hokej je to samý v bleděmodrým, i když si pan autor namlouvá něco jiného. :-)

1 1
možnosti
DT

Nevím, jestli si to jen namlouvám, ale ten rozdíl tam prostě vidím :-)

1 0
možnosti
RK

Vazenej pane - jako skladnik urcite nehodite krabici smerem na regal a nedopluje na nejake volne misto jen kvuli tomu, ze se odrazi od dalsich skladniku. Kdyz tohle udela balon na fotbale, je to to stesticko. Kdyz se odrazi mimo, holt ten team stesticko nemel. A jit stesticku naproti znamena jedine - chtit. Pokud je team zalezly na sve pulce, neda gola. Ale kdyz chce hrat a tech brankovych prilezitosti si vytvori 3x vic nez souper, v tu chvili je 3x pravdepodobnejsi, ze to stesticko prijde. Jsou to strasny klise, vim, ale obcas to tak proste je ;-)

1 0
možnosti
DT

No, kdyby to bylo jednou, neřeknu, ale poslouchat to týden co týden...

1 0
možnosti
PB

...... nóóó, jak říkám, žejo,- chlejstalo, fučel severák a ty diváci taky nic moc;-D !

1 0
možnosti
Foto

H31a40n78a 30V86l61k80o32v43á

25. 11. 2016 12:57

R^ Oni jsou ti fotbalisté přece jen tak trochu baletky...(i když balet je možná větší dřina než fotbal).

1 1
možnosti
DT

Co jsem slyšel, tak balet je neskutečná dřina!

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik